Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

K51a45r13e73l 52B49o15k

30. 1. 2018 19:28

Barandov s Čínským a Ruským vlivem se Vám líbí?

4 10
možnosti
PK

at si dělá co chce je to privátní byznys...!

13 1
možnosti
PK

Bohužel,jsem ze zákona koncesionář , ale nemohu se dívat. Skutečně objektivní zpravodajství zmizelo a pořady mimo zpravodajství jsou k ničemu, musím avšak přiznat, že alespoň občas to zachraňuje CT2.

13 1
možnosti

nelze než souhlasit!R^

14 2
možnosti
JP

Nikdy bych nevěřil, že v naší zemi je tolik politologů, analytiků, filozofů, herců, zpěváků atd., až když jsem před volbami sledoval ČT, tak jsem pochopil, že ekonomicky nemůžeme dohnat nikoho.

26 1
možnosti
RK

R40a92d22i72m 45K85a69l82a44s

30. 1. 2018 20:15

Analýza udržitelnosti rozvoje národního hospodářství:-). Ale jinak má ta poznámka něco do sebe.

0 1
možnosti

Hnůj patří na hnojiště....proto TV Barrandov

15 10
možnosti
ON

Taky se mu to líbí. Populární pořady.;-D

0 2
možnosti
Foto

... tak ti politici, které zmiňujete, a také ten "mediální magnát" mají ještě něco společného - totiž financování, a nejen kampaní:-(, u magnáta i náhle zbohatnutí atd. - a hádejte kým? Nic? ;-D ... aha, no tak sorry jako, no ... Rv:-/

12 5
možnosti
MJ

V tom případě ale Babiš porušuje zákon, protože nesmí vlastnit a ovládat média. Primu už musel dát do svěřeneckého fondu, ale on si tedy koupil Barrandov přes nastrčeného Soukupa a jede se dál a mediální masáž jede na plné obrátky.8-o

0 0
možnosti
NM

...OVM..tady nepomůžou ani rauty nebo 1000,-na ruku což je osvědčené z jiných akcí...;-D!!!! a jinak po delší době jsem se rovněž podíval na Čt a čekal jsem nějakou pokoru na tom NEWS ROOMU ale ta dvojka v čele s Rossim to byla přímo ukázka a musím říci,že u tohoto pořadu + 168 tedy nehrozí v nějaký pud sebezáchovy a ten smrad!!!! já musel potom větrat,protože se to nedalo vydržet...jsem zase na delší dobu vyléčen z Čt a s..e mne,že za mé peníze..;-€;-O;-€

25 4
možnosti
SN

:-).......včera .....newsroom! Časí + jedna dáma i když je po volbách, nenávist z toho pořadu přímo kapala. R^R^R^

27 3
možnosti

Běž si dát sprchu, Stando... jestli je někdo živen nenávistí a zlobou, tak jsou to týpci jako ty...

12 22
možnosti
KP

R^ Prekvapene jsem sledoval newsroom CT24. Take jsem doufal, ze se snad CT trochu zmeni smerem k objektivite. Nestalo se to. Zrusit , zbourat a postavit jinde.

37 8
možnosti
KN

Kdo vlastně ČT doopravdy řidí?

Oni jedou bomby, propagandistické bomby. Moravec se chová sebestředně, do studia zve neustále ideologicky spřízněné figurky, a všichni se tváří, že vše je ok. Ostatní podobně.

Ten cirkus fakt nikdo neřídí?

40 6
možnosti

Takhle Putin, kdyby to dostal do ruky, to by bylo žůžo;-D

7 3
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2917x
Občan s vlastním názorem.

Seznam rubrik