Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Jsem si říkala že po MZ už nemůže být hůř, ale obávám se že může :-/

1 0
možnosti
AR

Neměl by šanci Ovčáček?;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JK

Já jen doufám, že tam už nebude pan Drahoš. Z Okamury strach nemám, ten by nevyhrál.

Jinak, rád bych tam třeba viděl Cyrila Svobodu, toho si dokážu jako prezidenta představit.

2 1
možnosti
PK

Jsem pro půvabnou a inteligentní ženu....

3 0
možnosti
JK

Já to řeknu manželce.:-)

3 0
možnosti
PT

P22e33t90r 92T97o78m67e72k

30. 1. 2018 18:48

Co to všichni pořád máte s Okamůrou jako prezidentem? Koho taková blbost může napadnout? A to samé je mladý Klaus.

0 0
možnosti
Foto

Mně by nevadil ani jeden z nich, kdybych si měl vybrat mezi Drahošem a Okamurou či Klausem mladším.

Jiří Drahoš je katastrofa bez vlastního názoru.

0 1
možnosti
ON

O26n25d58ř66e15j 89N84ý25č

30. 1. 2018 18:38

Ymtelydžend se pozná. Od nynějška má Praha 2 700 000 lidí. A všichni se vejdou do jedné kavárny. To je tak krásné si vymyslet toho třídního, jednoho jediného, klidně reálně neexistujícího nepřítele. A proti němu tvrdě bojovat. Dobře to ty komunisti vymysleli.

1 1
možnosti
PK

Tak to jsem fakt nevěděl, komouši vymysleli pražskou kavárnu...možná , že by jí rozprášili a zadupali do země, ale vymysleli,,,a neupsal jste se ..??

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2917x
Občan s vlastním názorem.

Seznam rubrik